کارگردان فیلم ضد گلوله:

بستر حضور سینما گران در صنعت گیم کشور فراهم شود

خبرگزاری بانا؛کارگردان فیلم سینمایی «ضدگلوله» گفت: بازی های بومی باید جذاب باشند و داستان های کهن ایرانی می تواند عاملی برای رقابت تولیدات داخلی و خارجی باشد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری بانا؛«مصطفی کیایی» به ظرفیت تبدیل فیلم و سریال ایرانی به گیم اشاره کرد و افزود: برخی از سریال ها ظرفیت آن را دارد که به یک بازی تبدیل شود و بدون شک بازخوردهای خوبی به دنبال خواهد داشت.
وی با یادآوری اینکه بازی های رایانه ای توانسته جایگزین تفریحات دیگر شود توضیح داد: در گذشته اوقات فراغت را به مطالعه می پرداختم در حالیکه چندسالی است بازیهای رایانه ای جایگزین کتاب شده و این امر بدون شک اثرات مطلوبی نخواهد داشت.
کارگردان فیلم «بعد از ظهر سگی سگی» با تاکید بر اینکه بازی های رایانه ای باید جهت دار و هدایت شده باشد ادامه داد: برخی از بازی های غربی نه تنها سرگرم کننده نیست بلکه سبب بدآموزی و ترویج برخی از رفتارهای نامناسب شده است.
کیایی یادآور شد: بازی های رایانه ای امروزه همانند بسیاری از هنرهای دیگر یک رسانه محسوب می شود و با توجه به قدمت چندین ساله غرب در این عرصه، باید بیش از پیش برای رشد این صنعت در کشور تلاش کرد.
به عقیده این کارگردان سینما، نمایشگاه بازی های رایانه ای اتفاق خوبی در عرصه گیم بوده و باید شرایط حضور اهالی سینما در این رویداد فراهم شود.
به گفته وی، پیشرفت در بازی های رایانه ای بدون شک به توسعه سینما و تلویزیون در زمینه تولید آثار شاد و متنوع کمک شایانی خواهد کرد.
کیایی با یادآوری اینکه در فروشگاه های محصولات فرهنگی باید تمام بازی های مناسب سن گروه های هدف عرضه شود گفت: در چنین مکانهای فرهنگی باید راهنمای فروش محصول بازیهای مناسب سن در اختیار مخاطب قرار گیرد.
سومین نمایشگاه و جشنواره بازیهای رایانه ای تهران، 26 مرداد ماه به کار خود پایان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار