مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان عنوان کرد:

لزوم رعایت فاصله ۱.۵ متری در هنگام خرید

رشت ( پانا) - مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه افراد برای خرید کردن حتما باید ماسک بزنند و از اسکناس استفاده نکنند، گفت مردم هنگام خرید فاصله یک و نیم متری را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم رعایت فاصله ۱.۵ متری در هنگام خرید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حسن رخشاد با بیان اینکه بعد از گذشت بیش از یک سال از شیوع بیماری کرونا مردم کاملا با پروتکل های بهداشتی آشنا هستند، اظهار کرد: ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید به بخشی از زندگی مردم تبدیل شود.

وی با اشاره به بی توجهی برخی از افراد نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، افزود: متاسفانه با وجود اهمیت فاصله گذاری اجتماعی و آگاهی مردم نسبت به این مسئله در عمل شاهد ازدحام جمعیت در نانوایی ها، فروشگاه ها و سوپرمارکت ها هستیم.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه افراد برای خرید کردن حتما باید ماسک بزنند و از اسکناس استفاده نکنند، گفت: مردم هنگام خرید فاصله یک و نیم متری را رعایت کنند؛ نانوایی ها و فروشگاه ها نیز شرایط را برای حفظ فاصله فیزیکی مردم از یکدیگر فراهم کنند، زیرا تجمع افراد عامل اصلی انتقال ویروس است.

رخشاد، خطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را در وهله نخست متوجه خود فرد دانست و اضافه کرد: کشور و استان گیلان در وضعیت شکننده ای قرار دارد و تنها راه مقابله با کرونا رعایت بهداشت فردی و دوری از هرگونه تجمع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار