نشست خبری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اصحاب رسانه

خبرگزاری پانا: ساعاتی پیش نشست خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص برگزاری هشتمین جشنواره ملی فیلم و عکی اردیبهشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در این نشست خبری گفت : بخش عکس و فیلم یکی از بارزترین بخش های هنر است و برای اینکه هنرمندان ما بتوانند در عرصه فیلم سازی بیشتر خود را باور کنند، نیاز به برگزاری چنین جشنواره هایی هست.

حسین مرشدی افزود: تنها خروجی این جشنواره معرفی هنرمندان نیست، بلکه این جشنواره کمک می کند که خلاقیت و انگیزه مضاعفی در هنرمندان به وجود بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: ما در این جشنواره شاهد رشد کیفی آثار بوده ایم و به برکت این جشنواره است که هنرمندان از سایر مناطق و شهرستانها ورود کرده اند.

در ادامه رییس انجمن سینمای جوان هرمزگان و دبیر هشتمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت، گفت: این جشنواره در واقع یادمانی برای کوروش گرمساری است.

محمود عسکری افزود: استان هرمزگان آمیخته از تمدن ها، اقوام و نژادهای مختلف است که می تواند در جشنواره فیلم و عکس مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در زمینه عکس 220 شرکت کننده داریم و موضوع عکس ها "انسان و جامعه شهری" و "جشن های ایرانی" است و در بخش فیلم هم تعداد 413 حلقه فیلم به دست ما رسید که نسبت به سال گذشته تقریبا با یک جهش دو برابری روبرو بودیم.

عسکری تغییر مدیریتی و مشکلات مالی را علت اصلی تأخیر چند ماهه در برگزاری این جشنواره دانست.

گفتنی است مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت فردا عصر برگزار خواهد شد و این جشنواره تا 29 مرداد ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار