در آیین بزرگداشت مقام معلم انجام شد

تقدیر از معلمان نمونه شهر تهران

تهران (پانا) - تک تک افسران تعلیم و تربیت به شخصیت های هنرمندی مبدل شدند که بهترین محتواهای آموزشی را برای دانش آموزان تولید کردند.

کد مطلب: ۱۱۸۲۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از معلمان نمونه شهر تهران

نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با جمعی از فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. در این مراسم جمعی از معلمان استان های کشور به نمایندگی از جامعه فرهنگی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در ادامه این مراسم عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از معلمان نمونه شهر تهران تقدیر کرد.

فولادوند در این مراسم ضمن آرزوی قبولی طاعات در لیالی قدر و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)، هفته معلم را گرامیداشت و گفت: «امسال هفته گرامی داشت معلم متفاوت تر از سال های قبل برگزار شد. ایشان با اشاره به سخنان وزیر آموزش و پرورش در خصوص تلاش های متفاوت معلمان کشور در دوران کرونا خطاب به معلمان افزود: «ما هیچ تجربه ای از تلاش ها و زحمات یک سال گذشته شما عزیزان نداشتیم چرا که تاکنون شرایطی مشابه شرایط کرونا وجود نداشته است که بر سیستم آموزشی اثرگذار بوده باشد.»

وی ادامه داد: «شیوع بیماری کرونا باعث عدم حضور دانش آموزان در کلاس درس که حرف اول را در نظام تعلیم و تربیت وسیستم آموزشی می زنند شد و شرایط را تغییر داد. اما خوشبختانه ۱۴ اسفند ۹۸ آموزش مجازی از شهر تهران و با همت شما عزیزان آغاز شد و نه تنها فقط از مدارس بلکه فرآیند و تدابیری اندیشیده شد که از طریق صداو سیما و حتی در بعضی موارد در پخش های زنده آموزشی؛ معلم با میلیون ها دانش آموز ارتباط برقرار کرد.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: «در ابتدا کیفیت آموزش پایین بود اما تلاش و کوشش مجدد شما انقلابی بی سابقه را در سیستم آموزش کشور ایجاد کرد که بسیار ارزشمند است.»

فولادوند افزود:«در ابتدا مشکل کمبود محتوا وجود داشت اما در زمان کوتاهی، تک تک افسران تعلیم و تربیت به شخصیت های هنرمندی مبدل شدند که بهترین محتواهای آموزشی را برای دانش آموزان تولید کردند و این در واقع تبدیل تهدید به فرصت بود و با این اتفاق گام بلندی را در نظام آموزشی برداشتیم. کشور ما که از فضای مجازی آموزشی دور بود و با تکنولوژی های دنیا در زمینه استفاده امکانات مجازی آموزشی فاصله داشت با این اتفاق در این زمینه رشد کرد و این سال و هفته معلم را متفاوت از گذشته گذراندیم.»

گفتنی است؛ در ادامه مراسم از معلمان نمونه شهر تهران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار