امام جمعه شهرستان قرچک:

انسان‌سازی هدف‌اصلی و غایت خلقت است

قرچک(پانا)- فرماندار شهرستان‌قرچک عنوان کرد بی‌تردید پیشرفت و ترقی کشور مرهون زحمات این انسان‌های وارسته و با اخلاصی است که با قلبی سرشار از عشق به خدا و مردم در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌سازی هدف‌اصلی و غایت خلقت است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک، در نشست مشترک میان فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و امام‌جمعه‌ قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان در سخنانی اظهار کرد: بزرگترین‌ فناوری را معلم آموخته و می‌آموزد، فناوری انسان‌سازی در مقابل دیگر فناوری‌ها، ارزش بالایی دارد. این رسالت بسیار عظیمی است، انسان‌سازی هدف‌اصلی و غایت ‌خلقت است که نصیب شما عزیزان در آموزش و پرورش شده است.

در ادامه رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش قرچک نیز گفت: معلمان در میان تاریکی‌ها چراغی روشن ساخته‌اند که انوار فروزانش تا فراسوی مرزها می‌تابد و شعله‌عشق را فروزان می‌کند و تاریکی‌ها را مغلوب خود می‌سازد.

سپس بهمن خطیبی فرماندار شهرستان ‌قرچک در سخنانی بیان کرد: پاسداشت اندیشه ناب شهید‌مطهری فرصتی‌ مغتنم بوجود آورد تا از اهتمام و تلاش معلمان‌ عزیز که در تمام برهه‌های‌ سخت، متعهدانه و دلسوزانه چراغ ‌علم، ادب، خردورزی و اخلاق را فروزان نگه داشته و با تربیت انسان‌های‌ آگاه و عالم، زمینه پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌کنند، تقدیر کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار