اهداء 70 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان انگوت

اردبیل(پانا) - به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان انگوت، در استان اردبیل، با مساعدت اداره کل آموزش و پرورش استان،مرکز نیکوکاری شهیدمرحمت بالازاده، خیران و کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 70 دستگاه تبلت هوشمند به دانش‌آموزان کم برخوردار اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اهداء 70 دستگاه تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان انگوت

به گزارش اداره آموزش و پرورش شهرستان انگوت، عبدالله جوادی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش انگوت با اشاره به عنایت ویژه دولت جهت رفع نیازهای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌ یافته، اظهار کرد: طرح توزیع تبلت برای دانش آموزان بی‌بضاعت با توجه به شرایط منطقه و کمبود امکانات سخت‌ افزاری برای استفاده از فضای مجازی توسط دانش آموزان تا جایی که امکان داشت صورت گرفته است.

او افزود: به‌منظور رفع نیازهای آموزشی دانش آموزان کم برخوردار انگوت و در راستای بهره‌گیری از شبکه شاد و آموزش مجازی در دوران کرونا، 70دستگاه تبلت جمعاً به ارزش196میلیون تومان به مدارس شهرستان انگوت جهت استفاده دانش آموزان محروم اهدا شد.

جوادی خاطرنشان کرد: با توجه به نیازهای منطقه در خصوص طرح هدایت، سعی می‌کنیم از پتانسیل خارج از شهرستان خیرین هم استفاده کنیم و در تلاش هستیم که تعداد تبلت بیشتری بر اساس نیاز دانش‌آموزان تهیه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار