تقدیر فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح؛

شیوع کرونا فرصتی بی‌نظیر برای ظهور توانمندی نظام سلامت کشور فراهم کرد

تهران (پانا) - سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی از دکتر نوروزی مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح به دلیل اقدامات سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوع کرونا فرصتی بی‌نظیر برای ظهور توانمندی نظام سلامت کشور فراهم کرد

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم يَشكُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ
جناب آقای دکتر نوروزی
مدیر عامل محترم سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح
سلام علیکم

شیوع بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا در جهان، صرف نظر از آسیب ها و تخریب ها، فرصتی بی نظیر برای ظهور توانمندی نظام سلامت کشورمان از یک سو و نقش افرینی بی بدیل نیروهای مسلح از سوی دیگر در این عرصه فراهم آورد.

بدون تردید غلبه بر این بحران نیازمند همکاری های بین بخشی و تعامل گسترده و به موقع همه نهادها و ارکان مختلف تأثیرگذار در زمینه سلامت است و از آنجایی که مسأله اقتصاد سلامت در این موضوع نقش مهمی ایفا می کند، تأمین منابع مالی و مدیریت آن در شرایط بحرانی اهمیت دو چندان دارد.
با عنایت به اهتمام جنابعالی و مجموعه تحت امر در همراهی هر چه بهتر و بیش از گذشته با کارکنان مستقر در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا لازم می دانم از این تلاش و پشتیبانی تشکر نمایم.

دوام توفیقات حضرتعالی را در اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا ( حفظ ا... تعالی)، تحت عنایت حضرت ولی عصر( ارواحنا فداه) از درگاه احدیت خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار