پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور پیامی بمناسبت فرارسیدن روز معلم و هفته بزرگداشت مقام معلم، این روز را بر عموم مردم و فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

رسالت معلم در نظام تربیتی، همچون انبیاء و اولیای الهی در جهت هدایت انسان‌ها و تعالی اندیشه و آموختن علم، ادب و فرهنگ است .

نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ " استاد شهید مرتضی مطهری(ره)" به نام روز معلم، فرصت ارزشمندی است تا منزلت رفیع علم و دانش، تبیین شود و تلاش معلمان فرهیخته، دلسوز و متعهد کشور نیز ارج نهاده شود.

درود بر معلمان، این پاسداران علم و تربیت که در این روزهای مواجهه با بیماری کرونا ، دلسوزانه پرچم تعلیم و تعلم را برافراشته نگاه داشتند . مطمئنا این تلاش‌ها را با دیده سپاس و احترام می‌نگریم و قدردان معلمانی هستیم که با احساس مسئولیت اجازه ندادند چرخه علم‌آموزی کم فروغ شود.

یقینا جهاد معلمان عزیز در سنگر تعلیم و تربیت موجب مصون سازی و پرورش باورهای دینی و ملی در میان دانش آموزان و آحاد جامعه خواهد بود و بار دیگر با همت و تعهدی همگانی از آزمون کرونا بسلامتی عبور کرده و مصمم تر از همیشه در مسیر تعالی و پیشرفت کشور تحت منویات مقام معظم رهبری گام برمی داریم.

اینجانب برخود وظیفه می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای استان سرافراز آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی و بهره مندی از عنایات ویژه باری تعالی را در ماه مبارک رمضان مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار