تقدیر از تلاش نوآموزان دارالقران معصومین (ع) منطقه ۱۲

تهران(پانا) – مراسم اختتامیه دارالقرآن معصومین منطقه ۱۲ به همت زهرا صادقی؛ مدیر دارالقرآن و زهره اخترزاده، مربی دارالقران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از تلاش نوآموزان دارالقران معصومین (ع) منطقه ۱۲

نوآموزان دارالقرآن معصومین (ع) منطقه ۱۲، بعد از ۸ ماه تلاش درشبکه مجازی امروز مراسم اختتامیه را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دارالقرآن برگزار کردند.

صادقی از نحوه آموزش نوآموزان ورضایت والدین از کلاس های مجازی سخن گفت: «با توجه به شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی نوآموزان، شرایط را برای تدریس کمی با چالش مواجه کرد. ولی با خلاقیت و تلاش مربیان در این زمینه توانستیم موانع آموزش را تا حد قابل توجهی مرتفع کنیم.»

وی اضافه کرد: «همراهی خانواده ها در این فضا کمک بزرگی برای آموزش نوآموزان بود. در این نوع آموزش علاوه بر اینکه والدین با نحوه صحیح و اصولی قرائت وحفظ قرآن آشنا، بلکه نوگلان نیز با توجه به پیگیری و علاقه والدین بیشتر ترغیب به یادگیری شدند.»

صادقی افزود: «چند جلسه مثل مراسم های شب چله و جشن آیة الکرسی در شرایط مجاز و با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.»

امروز در پایان این دوره صادقی، از نوگلان با خواندن کتابهای مربوط به دوره آموزش مجازی و سور ه های قرآنی از نوآموزان سنجش به عمل آورد.

هم چنین در ادامه اخترزاده، از نحوه چگونگی آموزش گفت: «فیلمهای تدریس از قبل آماده شده به صورت داستان و شعرهای جذاب در اختیار نوآموزان قرار می گرفت.»

وی افزود: «علاوه بر حفظ قران و تجوید قرآنی نوآموزان با مهارتهای زبان آموزی و نوشتاری آشنا شدند.»

گفتنی است، در پایان مراسم اختتامیه نوآموزان از مدیر و مربی دارالقرآن یک جلد کلام الله مجید، لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار