لاشکی: سوابق خدمتی معلمان دانشسرایی در حکم بازنشستگی محاسبه می‌شود

تهران (پانا) - به گفته معاون حقوقی و امور مجلس در راستای تکریم معلمان طبق توافق صورت گرفته با معاونت قضایی دیوان عدالت اداری تکلیف احتساب سوابق خدمتی معلمان دانشسراهای کشور تعیین شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
لاشکی: سوابق خدمتی معلمان دانشسرایی در حکم بازنشستگی محاسبه می‌شود

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس، قاسم احمدی لاشکی با بیان این مطلب و در تشریح جزییات توافق با دیوان عدالت اداری گفت: بر اساس توافق حاصل شده برای کلیه مشمولین احتساب سئابق خدمتی دانشسراها که حکم کارگزینی رسمی صادر و کسورات مربوط محاسبه و کسر شده است ، صندوق بتازنشستگی کشوری موظف به پذیرش و ااحتساب سوابق مذکور در سال جاری و در سال های آینده و انجام اقدامات لازم در خصوص بازنشستگی افراد گردید.

معاون حقوقی و امو مجلس افزود: مشمولینی که شرایط قانونی لازم را نداشته و از جمله کسانی که مورد تایید گزینش نبوده و یا عمدا مراجعه ای برای تعیین تکلیف خود نداشته اند و غیره از قاعده مستثنا هستند.

احمدی لاشکی گفت: طبق این توافقات، مشمولین احتساب سوابق خدمتی دانشسراها که احکام کارگزینی رسمی آنان صادر لکن از سوی صندوق بازنشستگی کشوری هنوز تعیین بدهی نگردیده لذا صندوق بازنشستگی م موظف به واریز بدهی و پرداخت کسورات مربوط و متعاقبا صندوق مکلف به پذیرش و احتساب سوابق و صدور احکام بازنشستگی مشمولین گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار