آغاز هفته معلم؛ دیدار رئیس جمهور با فرهنگیان

تهران (پانا) - به گفته قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم علاوه بر نامگذاری ایام هفته معلم، تقویم اجرایی پیش بینی شده است که این برنامه‌ها از امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه با دیدار رئیس جمهور با فرهنگیان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز هفته معلم؛ دیدار رئیس جمهور با فرهنگیان

نامگذاری هفته معلم از روز 12 اردیبهشت ماه تا 18 اردیبهشت ماه به شرح زیر اعلام شد:

یکشنبه 12 اردیبهشت؛ شهید مطهری، معلم ماندگار

دوشنبه 13 اردیبهشت؛ معلم، قدر و منزلت معلمی

سه شنبه 14 اردیبهشت؛ معلم، افسران سپاه کشور

4شنبه 15 اردیبهشت؛ معلم، مرجعیت تربیتی و اجتماعی

5شنبه 16 اردیبهشت؛ معلم، زیست بوم جدید، چالش‌ها و فرصت‌ها

جمعه 17 اردیبهشت؛ معلم، خانواده و مشارکت اجتماعی

شنبه 18 اردیبهشت؛ معلم، پیشسکوتان و چهره‌های ماندگار

به گفته علی الهیارترکمن قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم علاوه بر نامگذاری ایام هفته، تقویم اجرایی پیش بینی شده است که این برنامه‌ها از شنبه 11 اردیبهشت ماه با دیدار رئیس جمهور با فرهنگیان آغاز می‌شود در شنبه 8 نفر از فرهنگیان به صورت حضوری خواهند بود و مابقی در استانداری‌های استانی شرکت می‌کنند.

الهیارترکمن در این باره ادامه داد: در یکشنبه 12 اردیبهشت ماه پخش پیام و بیانات رهبر را داریم ارسال پیام تبریک وزیر نیز برای معلمان، اجرای برنامه سپاس معلم به صورت نمادین از سوی وزیر در مدرسه تلویزیون ایران، 3 اقدام درباره گرامیداشت یاد شهید مطهری از دیگر برنامه‌هاست.

قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم بیان کرد: دوشنبه دیدار مجازی بین وزیر با فرهنگیان در سراسر کشور انجام می‌گیرد و معلمان با حضور در ادارات کل آموزش و پرورش استان با وزیر ارتباط می‌گیرند. در این روز گفت‌وگوی تلفنی وزیر را با خانواده شهیدان مطهری، رجایی و باهنر همچنین چهره‌های ماندگار را داریم. روز چهارشنبه وزیر آموزش و پرورش و معاونان در برنامه‌های مختلف رسانه ای شرکت می‌کنند. روز پنج شنبه نیز دیدار مجازی با رئیس مجلس را داریم. روز جمعه هم به دلیل تعطیلی نماز جماعات به دلیل کرونا برنامه خاصی نخواهیم داشت. روز شنبه 18 اردیبهشت وزیر آموزش و پرورش یک سخنرانی پیرامون جمع بندی هفته بزرگداشت را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار