کسب مدال برنز در مسابقات جهانی کاتا توسط پریا ایزدیاری

تهران (پانا)- کسب مدال برنز در دومین دوره مسابقات جهانی کاتا WKT 2021 به میزبانی کشور برزیل توسط نوجوان قهرمان؛ پریا ایزدیاری برای دومین سال متوالی، افتخاری دیگر برای کشور آفرید.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال برنز در مسابقات جهانی کاتا توسط پریا ایزدیاری

پریا ایزدیاری، نوجوان ایرانی موفق به کسب مدال برنز در دومین دوره مسابقات جهانی کاتا WKT 2021 شد.
این مسابقات با حضور بیش از ۲۳۸ بازیکن از کشورهای (ایران، هند، برزیل، روسیه، فرانسه، سوئد، سریلانکا، ازبکستان، پاکستان، نپال، کنیا و عراق ) در ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۱ برگزار شد و تیم کشور ایران با حضور ۱۷ بازیکن با هدایت شیهان منفرد، ریاست محترم سبک شوتوکان تن شین کان و کسب (۹طلا، ۴نقره و ۴برنز )، جایگاه نائب قهرمانی را از میان ۱۲ کشور حاضر در این تورنمنت جهانی از آن خود کرد.

این مسابقات با سازماندهی WKT آسیا به مرکزیت کشور هند از رده نونهالان تا پیشکسوتان، در هر دو گروه بانوان و آقایان بازیکنان برتر بین المللی حضور گسترده داشتند که نسبت به دوره اول این مسابقات نتایج بسیار چشمگیری با مجموع مدال ها برای کشور ایران کسب شد و در جایگاه نایب قهرمانی ایستاد.

این در حالی است که سال گذشته هم با حضور تنها نماینده ایران در اولین دوره این مسابقات به میزبانی کشور هند، پریا ایزدیاری و کسب دو مدال ارزشمند توسط وی، کشور عزیزمان در رتبه پنجم دنیا قرار گرفته بود و نتایج کسب شده امسال در دومین دوره مسابقات جهانی کاتا به میزبانی کشور برزیل نشان از پیشرفت بازیکنان داد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار