کانون، کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» را منتشر کرد

تهران (پانا) - کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» به نویسندگی مریا یزدانی و تصویرگری غزل فتح‌الهی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون، کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» را منتشر کرد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، داستان این کتاب قصه‌ی خرگوش کوچولویی به‌نام «پنبه‌دونه» است که در یک شب برفی در جنگل گم می‌شود، مادر «پنبه‌دونه» و دیگر خرگوش‌ها نگرانند و برای سلامتی او دست به دعا برمی‌دارند و ادامه‌ی داستان... .
در بخشی از داستان کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» آمده است: پسرِ چابک به هوا پرید. دوروبرش را نگاه کرد؛ اما کسی را ندید. مطمئن بود کسی با او حرف زده است. به سرعت به طرف خانه‌ی مامادودو دوید و همه چیز را برایش تعریف کرد. مامادودو بغلش کرد و گفت: «ماه‌توتو دیگر کیست؟ حتماً یک پرنده‌ی خوش‌خبر بوده!»
بر اساس این خبر، تصویرگری‌های کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» که مناسب گروه سنی «نوخوان» (بالای ۷ سال) است به پنجاه‌وپنجمین مسابقه بین‌المللی تصویرگری کتاب کودک بولونیا در سال ۲۰۲۱ نیز راه پیدا کرد.
این کتاب در ۲۴ صفحه تمام رنگی و قیمت ۱۳هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون منتشر شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند کتاب «پنبه‌دونه و ماه‌توتوهای شبِ برفی» را از فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به‌نشانی shop.kpf.ir و مراکز عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار