الستی به ریاست شورای عالی آموزش انجمن سینمای جوانان منصوب شد

تهران (پانا) - طی حکمی از سوی سیدصادق موسوی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران، احمد الستی به سمت مشاور عالی معاونت فرهنگی و آموزش و رئیس شورای عالی آموزش انجمن منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
الستی به ریاست شورای عالی آموزش انجمن سینمای جوانان منصوب شد

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، با انتصاب رسمی «احمد الستی» توسط سیدصادق موسوی در سمت مشاور عالی معاونت فرهنگی و آموزش و رئیس شورای عالی آموزش انجمن سینمای جوانان، از این پس انجمن از دانش، تخصص، تجربه و همراهی ایشان، بیش از پیش بهره‌ می‌برد.
مشاوره در زمینه طرح و برنامه‌های آموزشی، همکاری در برگزاری همایش مطالعات فیلم کوتاه، مشاوره و برنامه‌ریزی در اجرای دوره‌های آموزش مجازی سینما و کارگاه‌های تخصصی، دانش‌افزایی مربیان، ارتباط با مدارس سینمایی بین‌المللی و همکاری در تهیه روش‌ها و سرفصل‌های نوین فیلم‌سازی، تألیف، ترجمه، نشر کتب و مقالات و سایر برنامه‌های معاونت فرهنگی و آموزش انجمن، عمده فعالیت‌های ایشان در این سمت است.

احمد الستی دارای مدرک دکتری زیباشناسی سینما از دانشگاه تگزاس در دالاس آمریکا، استاد پیشکسوت بسیاری از دانشگاه‌های سینمایی کشور و دارای سوابق ارزشمند و متعدد در زمینه فیلم کوتاه بوده، تا کنون و در طی چند دهه متمادی در سمت‌هایی چون عضو و رئیس هیأت داوران، عضو و رئیس هیأت انتخاب، استاد دوره‌های دانش‌افزایی مربیان، دبیرعلمی همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های علمی در جشنواره‌ها و دفاتر و... همراه و هم قدم انجمن سینمای جوانان ایران بوده است و حضور حمایت‌گر ایشان در ستاد مرکزی انجمن سینمای جوانان ایران، فرصتی گران‌بها شمرده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار