در نشست آموزشی مدیران کانال های اجتماعی محمود آباد عنوان شد:

خبرنگاران در قبال نوع اخبار منتشر شده و اعتماد مردم مسئولند

محمودآباد (پانا) -مسئول اداره اجتماعی پلیس فتای مازندران در کارگاه آموزشی و توجیهی مدیران کانال های پرمخاطب محمودآباد، عنوان کرد با توجه به تأثیرگذاری شبکه های اجتماعی بر زندگی و اذهان مردم و اعتماد آنها با این فضا، خبرنگاران در مقابل اعتقادات و اعتماد مردم و نوع بارگذاری اخبار مسئولند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در قبال نوع اخبار منتشر شده و اعتماد مردم مسئولند

کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران کانال های پرمخاطب با حضور رئیس اداره اجتماعی پلیس فتای مازندران، مسئول ساماندهی انتخابات استان، فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران شبکه های اجتماعی در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان محمودآباد برگزار شد.

مسئول اداره اجتماعی پلیس فتا استان مازندران در این نشست گفت: وقت شناسی یکی از وظایف اصلی شما خبرنگاران و فعالان مجازی است. زمان شناسی اهمیت کار شماست که نباید از آن غافل شد.

نجارتبار افزود: ما و شما وظایفی داریم. وظیفه ما حراست و صیانت از شما است و اما وظیفه شما نسبت به مردم است.

وی گفت: با توجه به تأثیرگذاری شبکه های اجتماعی بر زندگی و اذهان مردم و اعتماد آنان به این شبکه ها، مسئولیت شما در قبال عقاید، اعتقادات، ذهن و روان مردم و حساسیت شما در تنظیم و بارگذاری اخبار مهم است.

نجارتبار در ادامه گفت: با فعالیت رسانه های مجازی و محتواهای تولیدی پلیس فتای استان مازندران، میزان جرایم اقتصادی در استان نسبت به سال ۹۸، ۴۲ درصد کاهش یافت.

مسئول ساماندهی انتخابات ۱۴۰۰ محمودآباد در فضای مجازی نیز گفت: زمان نام نویسی انتخابات به اتمام رسید و با وجود کرونا انتخابات شوراها باید به صورت مجازی باشد.

حسن پور گفت: مجازی بودن انتخابات کار و رسالت خبرنگاران را سخت تر می کند و باید دقت مان را بالا ببریم.

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد در این نشست گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم که آرای مردم می تواند بیانگر مقبولیت نظام باشد و وظیفه ما در این خصوص ایجاد شور و نشاط انتخاباتی است تا مردم پای صندوق های رأی بیایند.

سرهنگ حسین زاده گفت: آرای مردم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما انتظار داریم شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی باشیم.

رییس پلیس فتای نور نیز در این نشست گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان اعلام صلاحیت های کاندیداهای شورای شهر، گمانه زنی ها برای اعلام صلاحیت برخی نامزدهای انتخاباتی امکان متشنج شدن وضعیت شهر وجود دارد. بنابراین مدیران کانال های پرمخاطب شهرستان باید ضمن ایجاد امید در مردم، آنان را برای مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

خبرنگار: سوگند شکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار