رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر:

تنوع رشته‌های موجود در مدارس با توجه به نظرات مدیران مدارس تنظیم خواهد شد

بوشهر(پانا) -رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت تنوع رشته‌های موجود در مدارس با توجه به نظرات و نکات مدیران مدارس متوسطه حرفه­ای تنظیم خواهد شد و در این زمینه مدیران سعی بر تنوع‌بخشی به رشته‌ها را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تنوع رشته‌های موجود در مدارس با توجه به نظرات مدیران مدارس تنظیم خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، نصراله نوروزی در نشست مجازی با مدیران مدارس متوسطه حرفه‌ای استثنایی استان اظهار کرد: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در پایان دوران آموزش در مدارس استثنایی باید با حدی از توانمندی‌ها آشنا باشند و مهارت‌­های پایه را داشته باشند.

وی، کسب مهارت و حرفه را برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه مهم دانست و افزود: نقش‌پذیری دانش‌آموزان به عنوان یک نیروی کار باعث جامعه‌پذیری دانش‌آموزان در بین عموم می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر تصریح کرد: مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت است و شخصیت دانش‌آموزان در مدارس شکل می‌گیرد و در این راستا باید اهداف لازم برنامه­ ریزی شود.

نوروزی، نقش مدیران مدارس را در تربیت جامعه دانش‌آموزی را بسیار حیاتی دانست و اضافه کرد: آموزش و پرورش در صورتی به سمت تحقق اهداف پیش می‌رود که مدیران توانمندی داشته باشد.

وی افزود: رشته‌های موجود در مدارس متوسطه حرفه‌ای آموزش و پرورش استثنایی استان باید با توجه به آینده بازارکار تنظیم شود تا دانش‌آموزان این مدارس در آینده از دانسته‌های تحصیلی خود بی‌بهره نمانند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تنوع رشته‌های موجود در مدارس با توجه به نظرات و نکات مدیران این مدارس تنظیم خواهد شد و در این زمینه مدیران سعی بر تنوع ­بخشی به رشته‌ها را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار