با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد:

برگزاری همایش قلب های مهربان 2 در آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

مشهد(پانا)-همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و در روز تکریم خیران، با مشارکت خیریه و سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد، ۳۵۰ بسته مواد غذایی به نمایندگان دانش‌آموزان نیازمند خراسان رضوی در همایش قلب های مهربان ۲ در محل سالن ورزشی معلم این ناحیه اهدا شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش قلب های مهربان 2 در آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد

حس ین شادکام تربتی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش قلب های مهربان دو، ضمن گرامیداشت میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) و روز تکریم خیرین، به عبارت "ارحم ترحم" اشاره کرد و این جمله را یک آموزه راهبردی دین مبین اسلام دانست.

وی در ادامه افزود: بعد از انقلاب، شاهد تصاویر بسیار زیادی از این راهبرد بوده ایم، همه کشورها شامل بلایای خودساخته و یا غیر قابل مدیریتی همچون سیل، زلزله و جنگ و امثال آن ها بوده و هستند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نبوده است، آنچه این ابتلائات را تسکین بخشیده و از این تهدید فرصت ساخته است، تصویر زیبای نیکوکاری و خیراندیشی است.

حسین شادکام اظهار کرد: امروز و پس از 15 ماه از شروع و فراگیری پاندمی کرونا، بارها شاهد این تصویر خیرخواهانه بوده ایم، این ها ارزش های اخلاقی مردم است، مشارکتی که اسباب ترحم پروردگار مهربان را نیز فراهم می‌کند و آنچه در این بین اتفاق می افتد، اراده خداست؛ از خدا می خواهیم خیراندیشی را روزیِ ما بگرداند که این خیر، قابل تقدیر است.

رزا درسن ی مدیر اموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد مقدس در همایش قلب های مهربان 2، خ یریه دانش آموزی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس را یک خیریه کاملا رسمی و زیر نظر اداره کل بهزیستی استان معرفی کرد وافزود: تمامی گزارشات برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت ها و جلسات این خیریه به اداره کل بهزیستی ارسال می‌شود.

رزا درسنی از اهدا ی ۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کمک در قالب بسته بندی های غذایی پوشاک، لباس، کفش، لوازم تحریر، ۷۰ عدد تبلت دانش آموزی و پرداخت هزینه های درمانی و تحصیلی دانش آموزان نیازمند خبر داد.

وی در ادامه انفاق در جامعه را مانع بزرگ ی بر سر راه فساد دانست و با اشاره به این امر خداپسندانه افزود: امنیت اجتماعی در گرو فقرزدایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار