برگزاری پنجمین آیین اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی شهر تهران در منطقه 4

تهران (پانا)- دانش آموزانی که فعالیت های داوطلبانه و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه در مدارس دارند در آینده مدیرانی موفق خواهند شد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پنجمین آیین اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی شهر تهران در منطقه 4

پنجمین آیین اختتامیه سفیران سلامت دانش آموزی شهر تهران به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد و در اندیشکده تحول آموزش و پرورش منطقه ۴ برگزار شد.

این مراسم با حضور محمد محسن بیگی؛ مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش، اعظم گودرزی؛ رئیس گروه برنامه ریزی و آموزش سلامت و تغذیه وزارت متبوع، حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت، و منصور سیف؛ رئیس سلامت اداره کل شهر تهران و محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و در اندیشکده تحول آموزش و پرورش منطقه ۴ و درفضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

محمد حسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تبریک ایام پربرکت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و خیر مقدم به مهمانان محترم به اهمیت موضوع سلامت جسمی و روحی و نهادینه شدن فرهنگ سلامت در بین اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان تاکید کرد.

محمد محسن بیگی؛ مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش با تبریک هفته سلامت و با اشاره به موضوع سلامت که هیچ زمانی بدون اهمیت نبوده و خداوند بستر سعادت انسان را بر دو مبحث سلامت و عدالت بنا نهاده است، گفت: دانش آموزانی که فعالیت های داوطلبانه و مشارکت در فعالیت های فوق برنامه در مدارس دارند در آینده مدیرانی موفق خواهند شد.

در ادامه این مراسم حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران با اشاره به کمبود متخصص و مراقب سلامت در سطح مدارس کشور، نقش سفیران سلامت دانش آموزی را در جهت ارتقاء فرهنگ سلامت عمومی جامعه مهم تلقی کرد.

در این وبینار منصور سیف؛ رئیس اداره سلامت شهر تهران از تشکیل کارگروههای مختلف خصوصا، کارگروه سفیران سلامت شهر تهران از ابتدای سال تحصیلی خبر داد و به تشریح عملکرد و دستاوردهای این کارگروه پرداخت.

فاطمه باقریان؛ کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری آموزش وپرورش منطقه ۴ گفت: میزبانی این برنامه استانی به آموزش و پرورش منطقه ۴ سپرده شد و کارشناسی سلامت تمام تلاش و اهتمام خود را به کار بست تا اجرای شایسته ای از این مراسم را شاهد باشیم و بر خود لازم می داریم از همه دست اندر کاران و به ویژه کثیری؛ کارشناس سلامت منطقه ۱۹ و مراقبان سلامت و سفیران سلامت دانش آموزی تقدیر و تشکر می کنم.

در حاشیه این مراسم از سرود سفیران سلامت کاری از گروه هنری ترنم جان و به سفارش کارگروه سفیران سلامت شهر تهران رونمائی شد.

در پایان این برنامه از تعدادی از مراقبان سلامت برتر شهر تهران و سفیران سلامت برگزیده تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار