تداوم افزایش آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 577 نفر خبر داد و گفت طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تداوم افزایش آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 570 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 207 بیمار کرونایی قطعی بوده و 28 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 36820 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان پناه بیان کرد: از 1000 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ٤٤ درصد نمونه ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و مارگون هستند. همچنین از 451 نمونه رپید تست حدود ٢٦ درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در بهمئی، مارگون و کهگیلویه بود.

وی گفت: بیماری روزانه روند صعودی خود را طی می کند که ممکن است در اینده نزدیک فاجعه ایجاد کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا از پیشروی و شیوع بیش از پیش بیماری جلوگیری کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: استفاده صحیح از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها و حفظ قرنطینه خانگی از اصولی ترین راه های جلوگیری از شیوع بیماری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار