دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 471 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ سه شنبه 7 اردیبهشت ماه، 471 نفر است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
بستری 471 بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 106 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 56 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 109 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 81 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: 54 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 26 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 14 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 10 آقا با 92، 89، 79، 70، 68، 62، 61، 58، 56 و 53 سال سن با سابقه بیماری قلبی، کلیوی، سرطان، دیابت و فشار خون و 4 خانم با 26، 36، 44 و 47 سال سن با سابقه بیماری مغزی و سندروم داون در استان بوشهر به ثبت رسید.
وی افزود: تا کنون 1017 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 34805 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
کشمیری اظهار کرد: در رنگبندی جدید سامانه ماسک 7 شهرستان بوشهر، تنگستان، جم، دیر، عسلویه، دیلم و کنگان از رنگ قرمز به نارنجی تبدیل شده و 3 شهرستان گناوه، دشتستان و دشتی همچنان به رنگ قرمز و خطر هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار