لیگ یک ایران؛ صدر جدولی نارنجی‌تر شد

روزهای بد قهرمان ادامه دارد

تهران (پانا) - مس کرمان هر چند در ارومیه امتیاز از دست داد اما با توجه به شکست خارج از خانه استقلال خوزستان، اقتدار شاگردان محمدرضا مهاجری در صدر بیشتر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ یک ایران؛ صدر جدولی نارنجی‌تر شد

دومین روز از هفته بیست و دوم لیگ یک ایران با برگزاری 4 بازی در شهرهای ارومیه، سیرجان، تهران و اهواز به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امروز، تیم ته جدولی نود ارومیه در جدال با تیم مدعی و صدرنشین مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت اما همین نتیجه هم باعث شد تا اختلاف مس با تیم رده دوم جدول بیشتر شود.

پیش از این بازی، آرمان گهر سیرجان مقابل استقلال خوزستان به برتری 2 بر صفر رسید و انتقام شکست در بازی رفت را از حریف خود بگیرد.

در دربی تهران، بادران در دیدار با شاگردان رضا عنایتی در تیم هوادار تن به شکست 2 بر صفر داد، نتیجه‌ای که باعث شد تا نوار ناکامی‌های خارج از خانه هوادار بعد از 6 بازی پاره شود و هوادار بتواند باخت دور رفت را جبران کند.

استقلال ملاثانی هم در جدال با شهرداری آستارا با برد یک بر صفر از زمین خارج شد و باعث شد تا اوضاع در شهرداری آستار قهرمان نیم فصل بحرانی‌تر از قبل شود. آنها برای پنجمین بازی متوالی با شکست زمین را ترک کردند.

در جدول رده‌بندی با نتایج بدست آمده، تیم‌های مس کرمان، استقلال خوزستان، بادران تهران، فجر سپاسی شیراز به ترتیب با 42، 37، 35، 34 امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و تیم‌های قشقایی شیراز، چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز به ترتیب با 21، 20، 19 و 15 امتیاز در رده‌های پانزدهم تا هجدهم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار