بازرسی سختگیرانه از نانوایی ها

گلستان(پانا)- رئیس اداره صمت رامیان اعلام کرد بازرسی از نانوایی‌ها با هدف کیفیت پخت نان سختگیرانه می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۰۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازرسی سختگیرانه از نانوایی ها

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قربانعلی محمدی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان رامیان گفت: تشدید بازرسی از نانوایی‌ها به منظور کنترل توزیع و مصرف آرد و کیفیت پخت نان همچنان با شدت بیشتر ادامه دارد.

او با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می‌رود افزود: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و در این راستا نظارت و بازرسی مستمر از طریق بازرسین اداره صمت بر عملکرد نانوایی‌های سطح شهرستان انجام می‌شود.

محمدی گفت: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های صنفی و بهداشتی، عرضه خارج از شبکه آرد ونان با خبازان متخلف برخورد خواهد شد.

او گفت: واحد‌های نانوایی موظف هستند بر اساس ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه نانوایان به آن‌ها اعلام شده نسبت به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی خواهد شد.

او از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا با سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار