معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

برگزاری جشن روزه اولی های ماه مبارک رمضان در شبکه شاد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، در جشن روزه اولی ها که در بستر شبکه شاد برگزار شد، رویکرد آموزش و پرورش شهر تهران در فضای مجازی را «خانواده‌ محور» دانست.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن روزه اولی های ماه مبارک رمضان در شبکه شاد

جشن روزه اولی ها در بستر شبکه شاد برگزار شد؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام این خبر افزود: جشن روزه اولی ها (دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی و پسر پایه هشتم که امسال برای اولین بار تکلیف روزه را در زندگی خود تجربه می‌کنند) روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در بستر شبکه شاد با استفاده از سخنرانی روحانیون آشنا به مسائل کودکان و نوجوانان و قاریان و مداحان برتر دانش آموز برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مجتبی ولی پوری با اشاره به اینکه رویکرد آموزش و پرورش شهر تهران در فضای مجازی «خانواده‌ محور» است افزود: معتقد هستیم اگر قرار است در جامعه اتفاقی رخ دهد، باید از نسل نوجوان با کمک خانواده شروع کرد و ان شاءالله آنها را برای آشنایی و انجام تکالیف الهی آماده سازیم.

وی اضافه کرد: اکنون با توجه به شرایط جامعه که امکان حضور دانش آموزان روزه اولی نیست، برنامه ما برگزاری این جشن در خانه هاست. بنابراین با برگزاری این جشن نمادین این پویش تقویت می شود خصوصا دانش آموزانی که برای اولین بار تکلیف روزه را در زندگی خود تجربه می‌کنند، نیازمند یاری و همراهی صحیح والدین هستند. عبادت روزه‌داری، به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، نیاز به علاقه‌مندسازی به همراه آموزش‌های لازم آن دارد و نیازمند همراهی و همیاری خانواده هاست.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان این معاونت برنامه های مختلفی را در فضای مجازی برگزار می کند. ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز پخش برنامه جزء خوانی دانش آموزان، قرائت دعاهای روزانه، آموزش احکام ماه رمضان و ... برای توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن، عترت و نماز از طریق کانال قرآن، عترت و نماز شهر تهران در بستر شبکه شاد پخش می شود، علاقه مندان برای استفاده از این مطالب می توانند به نشانی https://shad.ir/qentehran و https://shad.ir/payamefarhang در شبکه شاد مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار