فرماندار اسلامشهر:

اصناف، همکاری مناسبی در محدودیت های کرونایی پیک چهارم نداشتند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف اداره صمت و اتاق اصناف منطقه در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های وضعیت قرمز گفت کسبه و اصناف شهرستان همکاری مناسبی در اجرای محدودیت‌های اعلامی نداشتند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
اصناف، همکاری مناسبی در محدودیت های کرونایی پیک چهارم نداشتند

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به افزایش نگران کننده فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا و در راستای قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس همه باید با احساس مسئولیت به وظایف خود عمل کنیم.

او با بیان اینکه موج چهارم کرونا در هر کشوری به یک شیوه خود را نشان داده، افزود: ایران با مشکل مضاعفی به نام تحریم نیز مواجه است و به مدد دانشمندان جوانمان، خرداد ماه به عنوان یکی از کشورهای تولید کننده واکسن کرونا شناخته خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به آغاز واکسیناسیون سالمندان در روزهای آتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون کادر درمان و فعالان شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی در حال انجام است.

او با بیان اینکه دستورالعمل مربوط به کاهش حضور کارکنان بر اساس وضعیت قرمز شهرستان به تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی ارسال شده و لازم الاجراست گفت: نظارت بیشتری بر رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در ادارت و مراکز خدماتی و... صورت می‌گیرد.

مرسلپور تاکید کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان که جزء مشاغل گروه یک نیز هستند در صورت عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی باید تعطیل شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار