مرد آدم خوار دستگیر شد

تهران (پانا) - مرد اسپانیایی که پس از به قتل رساندن مادرش و مثله کردن بدن وی اقدام به خوردن جسدش کرده بود دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مرد آدم خوار دستگیر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ۲۸ ساله اسپانیایی که پس از کشتن مادرش اقدام به مثله کردن جسد وی و خوردن آن به همراه سگش کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. «آلبرتو سانچز گومز» پس از کشتن مادر ۶۶ ساله اش «ماریا سولِداد گومز» دست به این اقدام وحشتناک زد.

این خدمتکار بیکار به پلیس گفت که جسد مادرش را به همراه سگش ظرف دو هفته خورده است. آلبرتو در فوریه سال ۲۰۱۹ در آپارتمانش در شهر مادرید توسط پلیس دستگیر شده بود. پلیس گفت که حین جستجو در خانه مقداری از تکه‌های بدن این زن را در حالی که هنوز در داخل یخچال بود پیدا کرد.

بنا به گفته رسانه‌های محلی این مرد جسد مادرش را به بیش از ۱۰۰۰ تکه تبدیل کرده بود. در جلسه دادگاه که روز سه شنبه ۲۰ آوریل برگزار شد او گفت که حین تماشای تلویزیون نجوایی را شنیده که به او گفت مادرت را بکش. آلبرتو به قاضی گفت که این صدا شبیه به صدای همسایگان، آشنایان و یا افراد مشهور بود.

با این حال او در جلسه دادگاه اتهام مثله کردن و خوردن مادرش را رد کرد. این در حالی است که بنا به گزارش روزنامه اِلموندو (EL Mundo) در حالی که برخی از اجزای بدن این زن آماده پخته شدن می‌شد، برخی دیگر نیز در داخل فریزر یخچال قرار داشت.

گفته می‌شود آلبرتو به اختلال شخصیتی دچار بوده و پیشتر نیز به علت اعتیاد دستگیر شده بود. بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا پلیس در جریان بدرفتاری او با مادرش بود.

با این حال این متهم ۲۶ ساله به نظر می‌رسد اعتراف کرده که مادرش را پس از خفه کردن مثله مثله کرده و گاهی اجزای بدنش او را خورده و به سگ خود نیز خورانده است. انتظار می‌رود نتیجه آزمایشات روانپزشکی متهم نیز در جلسه دادگاه آتی مشخص شود. او در صورت مجرم شناخته شدن در دادگاه به ۱۵ سال زندان محکوم خواهد شد.

گفتنی است؛ دادگاه محاکمه وی ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار