مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

توزیع بیش از۸ هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد استان زنجان

زنجان (پانا) - از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۸ هزار و ۲۵۳ سبد غذایی به ارزش ۲میلیاردو ۴۷۳میلیون تومان تهیه و در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بیش از۸ هزار سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد استان زنجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه اطعام مهدوی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به همت خیران،نیکوکاران و مراکز نیکوکاری با هم افزایی کمیته امداد استان ۸ هزار و۲۵۳ سبد غذایی تهیه و در بین خانواده های تحت حمایت این نهاد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ عزت و کرامت انسانی توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته غذایی را ۳۰۰هزار تومان اعلام کرد و افزود :این سبدها شامل برنج ،روغن ،ماکارونی ،خرما و برخی اقلام ضروری خانواده ها در این ایام است که برای تهیه این تعداد بسته معیشتی دو میلیارد و۴۷۳ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:برنامه ریزی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان حداقل ۳۴هزار بسته معیشتی تهیه و در بین تمام خانواده های تحت حمایت توزیع شود.

صفری از دیگر برنامه های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان را اجرای «پویش ایران مهربان» عنوان کرد و افزود: این طرح به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جهت افزایش درآمد خانواده ها صورت می گیرد که هم استانی های عزیز می توانند از طریق شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶و انتخاب گزینه ۵مراجعه به سایت و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان در این طرح ثبت نام کنند. ekram.emdad.ir

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای کمک و همدلی با نیازمندان دانست و گفت: هم استانی های عزیز زنجانی برای مشارکت در پویش ایران همدل و افطاری ساده می توانند از طریق شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷،کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷*و یا شماره تلفن نیکوکاری۳۳۱۱۶ اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار