رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان خبر داد:

پرداخت ۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی 

تهران (پانا) - رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه رونق تولید استان اعلام کرد از محل اعتبارات سال ۹۹ مبلغ ۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی 

به گزارش وزارت صمت، حسین طلوعیان در چهارصد و بیست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن جلسات شهید رجایی استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت : از محل اعتبارات رونق تولید سال ۹۹ یعنی از ابتدای مرداد ماه تا کنون درخواست تسهیلات ۴۸۱ واحد تولیدی استان پس از تصویب در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان جهت دریافت بیش از ۳۴۵۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده اند .

وی گفت: از کل واحد‌های معرفی شده به بانکها تعداد ۲۳۸ واحد‌ تولیدی استان ۱۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند و هم اکنون استان گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید پس از استانهای البرز ، سمنان ، زنجان و قزوین در جایگاه پنجم کشور قرار دارد .

وی گفت: از محل اعتبارات تبصره ۱۸ نیز از ۹۲ درخواست مصوب شده جهت دریافت ۷۲۳ میلیارد تومان ، تاکنون به ۲۹ واحد حدود ۲۶۷ میلیارد تومان تسهیلات این بخش پرداخت شده است که استان در جایگاه چهاردهم کشور قرار گرفته است .

به گفته وی، از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۴۶ واحد تولیدی استان جهت دریافت ۹۵۸ میلیارد تومان در کارگروه مصوب و جهت پرداخت به بانک‌های استان ارسال شده که ۵۴ واحد ۱۷۲ میلیارد تومان تسهیلات این بخش را دریافت نموده اند و گلستان در این بخش نیز پس از استانهای هرمزگان و البرز ، در رتبه سوم کشور قرار دارد .

گفتنی است در این جلسه مشکلات چند واحد تولیدی نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع موانع تولید آنها اخذ گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار