پلمپ 91واحد صنفی متخلف ناقض پروتکلهای بهداشتی از ابتدای سال

تهران (پانا) - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان با اشاره به ضرورت رعایت دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام کرد از ابتدای سال جاری و در راستای طرح محدودیت های کرونایی موج چهارم این بیماری در سطح استان هرمزگان از 9هزارو 405واحد بازرسی و 91 واحد متخلف پلمپ شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۰۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پلمپ 91واحد صنفی متخلف ناقض پروتکلهای بهداشتی از ابتدای سال

به گزارش وزارت صمت، خلیل قاسمی ، با اعلام این خبر گفت: از اول فروردین ماه سال جاری و با شیوع موج چهارم کرونا طرح مدیرت هوشمند بیماری کرونا محدودیت واحدهای صنفی جهت کنترل بیماری کووید19 با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف به محوریت سازمان صمت در قالب 13 اکیپ شروع شده و در نقاط مختلف استان در حال اجراست .
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان در خصوص واحدهایی که توسط تیم های بازرسی پلمپ شده اند گفت: واحدهای متخلف شامل ، آرایشگاه های مردانه وزنانه ، فروشندگان لباس و کیف و کفش و کلیه صنوف مشمول گروه های 2، 3و 4 که به دلیل خودداری از تعطیلی واحد برابر با دستور العملی ابلاغی ستاد کرونا پلمپ شده اند .
وی با اشاره به مشارکت خوب صنوف با این طرح خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان بندرعباس صدور بر 10 هزار واحد صنفی مشمول تعطیلی می باشند و همکاری اصناف و بازاریان را با طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا قابل قبول و ارزیابی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار