معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

اتمام فرآیند بارگذاری شاخص‌های ملی ارزیابی عملکرد، در سامانه مدیریت عملکرد سازمانی

تهران (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد فرآیند گزارش سازی از شاخص‌های ارزیابی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی مرتبط با جشنواره ملی شهید رجائی انجام پذیرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۹۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اتمام فرآیند بارگذاری شاخص‌های ملی ارزیابی عملکرد، در سامانه مدیریت عملکرد سازمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: هر سازمان و نظامی به منظور آگاهی یافتن از میزان کیفیت و مطلوبیت برنامه‌ها، اقدامات و فعالیت‌های خود نیاز به ارزیابی و بررسی آنها دارد. این مسأله دارای نقش بسیار مهمی در شناخت، تهیه و توزیع منابع و امکانات و نیروی انسانی در زیر مجموعه بوده و می‌تواند بسیاری از مشکلات و ناهمخوانی‌های نظام‌های اداری را برطرف سازد.

او یادآور شد: به همت مجموعه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، فرآیند گردآوری و گزارش‌سازی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی مرتبط با هفت شاخص عمومی جشنواره ملی شهید رجائی انجام پذیرفت، و مستندات مربوطه در سامانه مدیریت عملکرد سازمانی بارگذاری شد.

فرآیند ارزیابی شاخص‌های پرورشی و فرهنگی در سامانه مدیریت عملکرد سازمانی تسما، از اسفندماه 1399 با 141 شاخص آغاز شده و تا 24 اردیبهشت 1400سال جاری ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار