کارشناس مسئول سلامت وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی منطقه یک:

سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار گرفته است

تهران(پانا)- کارشناس مسئول و کارشناسان سلامت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در مورد شعار هفته سلامت که عدالت و سلامت برای تمام مردم دنیا مطرح شده و تفاوت طبقاتی، اجتماعی یا فرهنگی و جغرافیایی نمی تواند انسان‌ها را از این حق دور نگه دارد سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۷۹۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار گرفته است
به مناسبت هفته سلامت باشعار (ساخت جهانی عادلانه تر وسالم تر ) جلسه ای با حضور معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس مسئول و کارشناسان سلامت وپیشگیری از آسیبهای اجتماعی ومراقبین سلامت برتر منطقه در دفترمعاونت پرورشی و تربیت بدنی بصورت وبینار در کانال شاد گروه واحد سلامت منطقه یک برگزار شد.
سیما سرخابی؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته سلامت و تاکید بر روز شمار هفته سلامت که از یکم الی هفتم اردیبهشت است. از زحمات مراقبین و رابطین سلامت که مدافعان و حامیان سلامت مدارس هستند؛ تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: سلامتی بزرگترین نعمتی است که در اختیار بشر قرار دارد زیرا بدون آن بهره بردن از سایر نعمت ها امکان پذیر نیست.
واین موضوع در این شرایط بحرانی کرونا کاملا بر همگان مشخص شده است و کسی که بخواهد جسمی سالم و روحی شاداب داشته باشد باید با برنامه ریزی مشخص، پیروی از پروتکلهای بهداشتی وپی گیری همه جانبه به این هدف خود برسد.
سرخابی برای داشتن جسم و روانی سالم تصریح کرد: دوری کردن از استرس ها، جدی گرفتن تحرک و ورزش،کنار گذاشتن عادت های نادرست، تغذیه مناسب وسالم، رعایت بهداشت فردی برای سلامتی ضروری است. وی همچنین گزارشی از عملکرد این حوزه از ابتدای سال تحصیلی ارائه کرد.

در ادامه اکرم شاه محمدی؛ کارشناس سلامت منطقه یک، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: شعار امسال متفاوت با سال‌های قبل است زیرا همواره در طرح شعار هفته سلامت قشر یا افراد خاصی مد نظر بودند تا دولت‌ها و مردم توجه به آن افراد یا موضوع داشته باشند اما امسال عدالت و سلامت برای تمام مردم دنیا مطرح شده و تفاوت طبقاتی ، اجتماعی یا فرهنگی و جغرافیایی نمی تواند انسان‌ها را از این حق دور نگه دارد.

وی افزود: داشتن زندگی سالم به دور از بیماری و استرس و...نیاز طبیعی یک انسان است در ادامه همچنین از زحمات کادر درمان بخصوص در دوران کرونا با توجه به افزایش آمار بیماران در این روزها و مراقبین و رابطین سلامتدر مدارس تشکر و قدر دانی کرد.
در پایان جلسه سپیده نیک زاد، کارشناس مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی ضمن تبریک به خانواده پرافتخار سلامت منطقه یک، دستاوردهای این حوزه را نتیجه رهنمودهای ارزشمند مسئولین منطقه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار