لیگ برتر ایران

سپاهان جای پرسپولیس را گرفت؛ نساجی ته جدولی‌ها را شاد کرد

تهران (پانا) - در اولین روز از هفته بیست و یکم لیگ برتر، سپاهان و نفت مسجد سلیمان با 3 امتیاز زمین را ترک کردند اما آلومینیوم با علیرضا منصوریان باز هم تساوی گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان جای پرسپولیس را گرفت؛ نساجی ته جدولی‌ها را شاد کرد

در روزهایی که 4 تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، با برنامه ارائه شده توسط سازمان لیگ، هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران با برگزاری 3 بازی در شهرهای فائمشهر، اراک و مسجد سلیمان شروع شد.

در بازی‌های امروز، بیشتر نگاه‌ها به شمال ایران دوخته شده بود، جایی که تیم ته جدولی نساجی قائمشهر باید از تیم مدعی و قدرتمند سپاهان میزبانی می‌کرد و در دیداری پربرخورد این تیم سپاهان بود که توانست به لطف تک گل دقیقه 25 کاپیتان احسان حاج‌صفی به پیروزی یک بر صفر برسد و با همین برد میلیمتری 44 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر از پرسپولیس 41 امتیازی، موقتا صدرنشین لیگ برتر شود.

این بازی در حالی با برد یک بر صفر تمام شد که سپاهان از دقیقه 45 با اخراج محمد نژاد مهدی ده نفره شد تا این بازیکن جدال 17 اردیبهشت مقابل پرسپولیس را از دست بدهد.

اما در دیگر بازی‌ها، نفت مسجد سلیمان که با آمدن محمود فکری جان تازه‌ای گرفته است، در ورزشگاه خالی از تماشاگرش تیم خوب و آماده مس رفسنجان را با یک گل شکست داد. گل دقیقه 59 ساسان حسینی باعث شد تا نفت پس از 10 بازی ناکامی با رنگ 3 امتیاز را ببیند و برای اولین بار در تاریخ مس رفسنجان را شکست دهد.

در اراک هم آلومینیوم این شهر که با علیرضا منصوریان روی نوار تساوی افتاده است، پس از دو تساوی متوالی از پیکان تهران میزبانی کرد و در شبی که داور برای هر کدام از تیم‌ها یک پنالتی گرفت، باز هم آلومینیوم با یک امتیاز زمین را ترک کند. این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار