پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تهران (پاانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد را برآمده از بطن توده‌های مردم انقلابی و ثمره خون هزاران شهید در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیف کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس سازمان نوسازی مدارس به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر به‌مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه یادآور صدور فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است تا از دستاوردها و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی صیانت کند و در پیشبرد اهداف والای انقلاب و جمهوری اسلامی در تشکیل حکومتی الهی موثر و پیشرو باشد.

سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برآمده از بطن توده‌های مردم انقلابی و ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن است که شجره مبارک آن به واسطه همین شهدا و رزمندگان تنومندتر و پرثمرتر گشته است تا این امانت الهی را حفظ کند و پشتیبان مظلومان و ستمدیدگان جهان در رهایی از بند استعمار و استبداد باشد.

نقش آفرینی سپاه در پاسداری از ارزشهای انقلاب و تمامیت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و مقابله بابیگانگان و به‌ویژه در به ذلت کشاندن اهریمنان داعشی، همراهی با مردم در حوادث طبیعی و هنگام بروز مشکلات که نمونه اخیر آن را در دوران شیوع کرونا دیدیم نمونه بارزی است که نشان از ایثار و انقلابیگری نیروهای خدوم و جان برکف این نهاد انقلابی دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه مدرسه سازی و کمک به رفع محرومیت های آموزشی همکاری خوبی با سازمان نوسازی مدارس کشور داشته است که نمونه اخیر آن را در تفاهم نامه با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در احداث فضاهای آموزشی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه ساز با همکاری بسیار خوب بسیج سازندگی مشاهده کرده ایم.

سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان، سرداران و همه پاسداران و کارکنان خدوم و ولایی سپاه تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیقات روزافزون را برای همه خدمتگزاران عرصه پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی در این نهاد مقدس خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار