مدیر شبکه بهداشت شهرضا:

شهرضا به وضعیت فراتر از قرمز رسید

بیماران سرپایی افزایش پیدا کردند

شهرضا( پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا هشدار داد: شهرضا از نظر شیوع بیماری کرونا به وضعیت فراتر از قرمز رسیده است و مجبور به افزایش دو برابری کادر درمانی شده اند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شهرضا به وضعیت فراتر از قرمز رسید

حجت الله تنهایی در گفتگو با پانا گفت: با اشاره به وضعیت موجود بیماری کرونا در شهرضا، گفت: شهرستان شهرضا در رنگ بندی همه گیری «کووید ۱۹» به فراتر از قرمز رسید.

وی از افزایش دو برابری پرسنل در مراکز درمانی خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار بیماران سرپایی و در راستای خدمت رسانی بهتر، پرسنل مرکز دو برابر و ساعت کاری این مراکز از ساعت ۱۴ به ۱۶ افزایش یافت و همچنین اتاق پرستار و پزشک نیز به مرکز درمانی اضافه شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا با توجه به افزایش میزان بستری در بیمارستان امیرالمومنین (ع)، بیان کرد: کل بستری بیماران در بیمارستان به ۷۵ الی ۸۰ نفر و بستری در «آی سیو» به هشت نفر رسیده است.

وی با توجه به حجم کار کادر درمان بیمارستان، گفت: چنانچه فردی به عنوان همراه بیمار باشد باید حتماً چند روز کامل در بیمارستان بماند زیرا جا به جایی افراد، خود باعث انتقال اجتماعی بیماری می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا از تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر خبر داد و افزود: تعطیلی مشاغل تابع دستورات استانی و کشوری و وضعیت همه‌گیری بیماری است.

خبرنگار‌:سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار