پیگیری حل مشکل سنوات ارفاقی برخی از همکاران آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - محرابی مقدم مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی با طاهری رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ای سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری حل مشکل سنوات ارفاقی برخی از همکاران آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محرابی مقدم، مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان به همراه خاتمه رئیس اداره بودجه با طاهری ،رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ای سازمان برنامه و بودجه دیدار کرد.

این دیدار که با هدف پیگیری مطالبات آموزش و پرورش استثنایی انجام شد، محرابی مقدم ضمن تقدیر و تشکر از سازمان برنامه و بودجه در خصوص توجه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به جهت مسئولیت خطیر آموزش و توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه، حل مشکل سنوات ارفاقی برخی از همکاران آموزش و پرورش استثنایی که در آستانه بازنشستگی هستند را خواستار شد.

مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی با بیان اینکه در اعتبارات سال99 تخصیص بسیار مناسبی داده شد، به جهت رشد 100درصدی بودجه در سال1400 تشکر و قدردانی کرد.

محرابی مقدم، تامین اعتبار ملزومات بهداشتی پایگاه های سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان را ناشی از همکاری و همراهی دفتر امور آموزش و پرورش عمومی و فنی حرفه ای سازمان برنامه و بودجه دانست و عنوان کرد سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اقدام بزرگی است که توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی همه ساله در حال انجام است که اطلاعات ناشی از آن می تواند در بسیاری از برنامه ریزی ها در حوزه های مختلف مدنظر قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار