حسینی: آسیب شناسان گفتار و زبان همواره حامی معلولین و توان خواهان جامعه است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت روز ملی گفتار درمانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: آسیب شناسان گفتار و زبان همواره حامی معلولین و توان خواهان جامعه است

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، متن پیام سید جواد حسینی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اول اردیبهشت، مصادف با روز بزرگداشت شاعر فرزانه و استاد سخن، سعدی شیرازی، روز ملی گفتار درمانی نام گذاری شده است و بی جهت نیست که چنین روز فرخنده ای را بنام روز ملی گفتار درمانی نام گذاری کرده اند.

آسیب شناسان گفتار و زبان همواره حامی معلولین و توان خواهان جامعه بوده و همه توانایی ها و دانش خویش را در جهت خدمت به نیازمندان به کار بسته اند. این عزیزان در راه خدمت به کودکان و دانش آموزان با نیاز های ویژه و خانواده های آنان از هیچ کوششی دریغ نکرده و مسئولیت خطیری را که بر عهده داشته اند همچون خدمتگزاری فداکار و دلسوز به انجام رسانده اند.

آنگاه که با مهارت، مهربانی، گشاده رویی و حسن خلق شما گفتاردرمانگران گرانمایه، کام دانش آموزان با نیاز های ویژه به لذت گفتار شیرین می شود و لبخند رضایت بر لبان خانواده های ایشان می نشیند و امید به خانواده‌های افراد دارای مشکلات گفتاری بازمی گردد، هیچ قلمی قدرت به تحریر در آوردن و به تصویر کشیدن این لحظات زیبا را ندارد.

خوشبختانه به همت همکاران ارجمند و خدوم گفتار درمانگر شاغل در آموزش و پرورش استثنایی، امروز شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه های آسیب شناسی درمان اختلالات ارتباطی و گفتار و زبان کودکان و دانش آموزان با نیاز های ویژه هستیم .

اینجانب روز ملی گفتار درمانی که نقطه عطف همدلی و همراهی گفتار درمانگران برای آینده ارتباطات بشری است را به تمامی کارشناسان، دانشجویان، اساتید آسیب شناس گفتار و زبان و خانواده آموزش و پرورش استثنایی کشور تبریک عرض نموده، برای تمامی همکاران سخت‌کوش، فهیم و دلسوز این حوزه آرزوی پیشرفت و بهروزی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار