برگزاری مسابقه مجازی هر روز یک جزء، یک سوال در ایام ماه مبارک رمضان

تهران(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 19، از اجرای برنامه های قرآنی در بستر فضای مجازی طی ماه مبارک رمضان درشبکه شاد دانش آموزان منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه مجازی هر روز یک جزء، یک سوال در  ایام ماه مبارک رمضان

مهدی شاملو؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۹، ماه رمضان را فرصتی برای تقویت معنویت دانست و بیان کرد: برای استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان، برنامه‌های متعددی به منظور انس بیشتر با قرآن و معارف دینی برای دانش آموزان و همکاران به صورت مجازی در نظر گرفته شده است.

شاملو، به تشریح برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: مراسم جزء خوانی در فضای مجازی، تولید محتوای دینی شامل مسابقات حفظ قرائت مفاهیم و تفسیر نهج البلاغه است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه هر روز یک جزء و یک مسابقه ویژه دانش آموزان منطقه که بصورت مجازی و بصورت روز شمار با ایام ماه مبارک رمضان است، به اینصورت که سوال مختص همان جزء در کانال دانش آموزان در ساعت مشخص شده (ساعت17) هر روز بارگزاری شده و دانش آموزان تا ساعت 12 شب فرصت پاسخگویی به سوال مطرح شده را دارند. شرکت کنندگان جواب سوال را ازطریق پیامک به دبیرخانه مسابقات منطقه ارسال کرده وپس از قرعه کشی نفرات برتر مسابقه، هر روز 5 نفر برنده اعلام و جهت دریافت هدیه به کارشناسی قران عترت و نماز مراجعه و هدایای خود را دریافت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار