نشست بررسی ساماندهی نیروی انسانی مدارس خارج از کشور در سال تحصیلی 1400-1401

تهران (پانا) - جلسه بررسی ساماندهی نیروی انسانی مدارس خارج از کشور با حضور میترا تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور و معاونین وی در تاریخ 29 فروردین 1400 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست بررسی ساماندهی نیروی انسانی مدارس خارج از کشور در سال تحصیلی 1400-1401

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، در این جلسه ابتدا معاونین و همکاران مربوطه به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت‌های صورت گرفته در این خصوص و سیاست های کلی اعزام نیرو به مدارس خارج از کشور پرداختند.

میترا تیموری، سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور نیز ضمن تبریک ایام مبارک رمضان و آروزی سلامتی برای تمام مردم جهان و خصوصاً ملت ایران، به تبیین حساسیت و اهمیت ساماندهی نیروی اعزامی به مدارس خارج از کشور پرداخت.

وی همچنین افزود: در مسئله ساماندهی، باید به گونه ای عادلانه عمل کنیم، که قبل از هرچیز در پیشگاه الهی معذور باشیم و مسائل باید به قدری شفاف و دقیق باشد که قابل دفاع بوده و به نحو احسن این کار انجام شود و هدف نهایی ما اعزام معلمان شایسته و قابل است که نماد فاخری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور باشند و در ارتقای کیفیت آموزش و پرورشی تأثیر بسزایی داشته باشند.

سرپرست مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با بیان اینکه لازم است هرچه سریع‌تر وضعیت نیروهای اعزامی و منقضی از خدمت برای سال تحصیلی جدید مشخص گردد، بر انجام هرچه سریع تر و دقیق تر ساماندهی نیروهای جدید تأکید کرد.

وی در پایان در خصوص تسریع اقدامات به منظور اخذ روادید و استقرار مأموران جدید و به ویژه با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا جهت راه اندازی و بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید تأکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار