رخشانی‌مهر: حرکت ما به سوی کیفیت‌بخشی و هدف‌گزینی بهینه در نوع فضای آموزشی است

نهضت مدرسه‌سازی عرصه جهادگری و ایثار است

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست صمیمی با کارکنان ایثارگر شاغل در حوزه ستادی، نهضت مدرسه‌سازی را عرصه جهاد و ایثار برشمرد که خیّرین مدرسه‌ساز و همکاران پرتلاش سازمان در سراسر کشور در این حوزه جهادگرانه فعالیت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۷۹۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: حرکت ما به سوی کیفیت‌بخشی و هدف‌گزینی بهینه در نوع فضای آموزشی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در نشست صمیمی با همکاران ایثارگر شاغل در حوزه ستادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از رشادت‌های ایثارگران در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حضور همکاران ایثارگر و کارکنانی از خانواده معظم شهدا را موجب برکت مجموعه دانست و یادآور شد: استقلال، عزت و آرامش امروز ما مرهون رشادت‌ها و مجاهدت دلیرمردانی است که از جان خود گذشتند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایثار فقط مختص دوران جنگ نیست و عرصه جهاد همچنان پابرجاست، خاطر نشان کرد: امروز هم خدمت به مردم و به ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم سراسر جهاد است و نهضت مقدس مدرسه‌‌سازی همان عرصه جهادگری و ایثار است.

رخشانی‌مهر تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، خیّرین مدرسه‌ساز و کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را جهادگرانی خواند که با زحمات شبانه‌روزی ورای وظایف و مسئولیت‌های سازمانی به شوق ساختن آینده کودکان این سرزمین چراغ علم آموزی را در جای جای کشور عزیزمان روشن نگاه می‌دارند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مشارکت گسترده خیّرین و حضور پر رنگ و دغدغه مند آنها در مناطق محروم کشور را ستودنی دانست و افزود: امروز حرکت ما باید به سوی کیفیت‌بخشی و هدف‌گزینی بهینه در نوع فضاهای آموزشی باشد و شاخص‌های ارزیابی تغییر کند که نیازمند نظارت دقیق و حساسیت بیشتر است که همکاران ایثارگر در این زمینه می‌بایست پیشگام باشند.

وی تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز و تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در مناطق محروم و صعب العبور سیستان وبلوچستان با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نمونه‌های موفقی از ساماندهی ظرفیت‌های بیرونی و داوطلبان جهادگر خواند که با نظارت فنی کارشناسان سازمان در اجرای پرژه ها می تواند در تامین نیازهای فضای آموزشی مناطق مختلف کشور جهشی ایجاد کند و موثر واقع شود که نقش‌آفرینی همکاران ایثارگر سازمان در پیشبرد اهداف قرارگاه باید پررنگتر باشد.

در ابتدای این نشست نیز همکاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار