شانزدهمین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه در منطقه ۱۳ تهران

تهران(پانا)- کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی و امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش منطقه ۱۳ در ایام ماه مبارک رمضان از استقبال چشمگیر خیرین و مشارکت حداکثری در طرح کمکهای مومنانه و توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی به دانش آموزان محروم در منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
شانزدهمین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه در منطقه ۱۳ تهران

فاطمه رنجبرنژاد؛ کارشناس مسئول مشارکت های مردمی در گفت و گو با پانا گفت: کمک های مومنانه جلوه زیبای همدلی و مایه خیر و برکت برای مردم در جامعه است هر قدم و تلاشی که توسط هر فرد خیری برای رفع مشکلات و گرفتاری ها در همه زمینه ها برداشته شود کمک مومنانه به حساب می‌آید.
وی هدف از اجرای این طرح را کاهش فشار اقتصادی بر خانواده های بی بضاعت و تکریم و امیدبخشی در بحران ناشی از بیماری کووید ۱۹ دانست و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان به همت خیران، مهرورزان و همکاری آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران، شانزدهمین مرحله ی کمک های مومنانه، در قالب ۱۱۰ بسته معیشتی در بین دانش‌آموزان محروم و لازم التوجه منطقه ۱۳ توزیع شد.
رنجبر با اشاره به مشارکت حداکثری خیرین در طرح کمک های مومنانه افزود: در این طرح علاوه بر توجه به وضعیت خانواده دانش آموزان کم بضاعت، به مشکلات معیشتی دانش آموزانی که پدر خانواده در زندان بسر می برد و همچنین رسیدگی به مشکلات دانش آموزان بیمار نیز پرداخته می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار