تشدید برخورد با انبارهای ضایعاتی غیر مجاز

تبریز(پانا) - در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی و همچنین فعالیت غیر مجاز تفکیک کنندگان و فروشندگان ضایعات غیر مجاز، برخورد قانونی با آنها تشدید می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشدید برخورد با انبارهای ضایعاتی غیر مجاز

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز در پی افزایش تفکیک کنندگان و بازیافت کنندگان غیر مجاز در سطح کلانشهر تبریز و برنامه ریزی سازمان جهت ساماندهی کلیه فعالین حوزه بازیافت؛ با هرگونه فعالیت غیر مجاز در این حوزه برخورد خواهد شد.

براساس این گزارش طی سال‌های اخیر با افزایش فشارهای اقتصادی و علاقه‌مندی برخی از افراد به تفکیک غیر مجاز پسماندهای خشک از سطح شهر و همچنین ایجاد انبارهای ضایعاتی غیر مجاز پسماندهای خشک در مناطق مسکونی و حومه کلانشهر تبریز تهدید علیه بهداشت عمومی در سطح شهر افزایش یافته که سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد با متخلفین را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

این گزارش می‌افزاید : از ابتدای آغاز این طرح تا کنون بیش از ۵۰ انبار ضایعاتی غیر مجاز با دستور قضایی پلمپ گردیده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شده است.

لازم به ذکر است طرح ساماندهی تفکیک‌کنندگان غیرمجاز و انبارهای پسماندهای خشک کلانشهر تبریز با جدیت از سوی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در حال پیگیری است و طی سال‌های جاری اقدامات لازم جهت افزایش بهداشت، ایمنی و سالم سازی فعالین این حوزه اتخاذ خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار