نژادبهرام: اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی جدی در تهران ضروری است

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به پیک چهارم کرونا ویروس در کشور خواستار تعطیلی و اعمال محدودیت‌های جدی شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نژادبهرام: اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی جدی در تهران ضروری است

زهرا نژاد بهرام در دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: باز هم کرونا جان می‌گیرد و ضعف مدیریت کشور را به رخ می‌کشد.

وی افزود: با توجه به شرایط قرمز تهران و کم توجهی برخی مسئولین به تذکرات ستاد کرونا و با عنایت به در خطر بودن جان شهروندان و هشدارهای متعدد از سوی وزارت بهداشت اما به نظر می‌رسد تمایلی برای رعایت قرنطینه وجود ندارد.

این عضو شورای شهر بااشاره به آنچه ناکامی دولت در تولید به موقع واکسن و واردات واکسن و مدیریت بحران و واگذاری مسئولیت به مدیریت محلی و اصرار بر تمرکزگرایی خواند، افزود: این شرایط حاصلی جز به هم ریختگی شرایط کنونی در اوج بحران ندارد، مغازه‌های گروه دوم و سوم و چهارم که باید تعطیل باشند به صورت جسته و گریخته تعطیل هستند. ادارات فعال هستند، خودروها در حال حرکت‌اند، شهر معنی قرنطینه را به سخره گرفته و این مسائل بیانگر آن است که رویکرد کلان از سوی دولت و شرایط ویژه موج چهارم، ارجحیت اقتصاد بر جان است.

به گفته نژادبهرام، به رغم آنکه رئیس جمهور تاکید دارند که جان مهمتر از اقتصاد است ، اما ظاهرا دستگاه‌های دیگر نظرشان بر این است که اقتصاد مهمتر است. به نظر می‌رسد کار بسیار بزرگتر و دشوارتر از آن است که رئیس جمهور درباره آن تصمیم بگیرد، از این رو لازم است نوعی هماهنگی میان روسای قوا صورت پذیرد، شاید بتوان این بحران را مدیریت کرد.

وی با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت‌های جدی، تعطیلات جدی و ارائه خدمات موثر به شهروندان ضروری است، ادامه داد که اجازه دهید هر محدوده خودش مدیریت را بر عهده بگیرد و شاید آلامی بر دردهای ناشی از جان عزیزان از دست رفته این شهر باشد. دست خود را به دست کارشناسان و علاقه‌مندان به سرنوشت ایران دهیم تا بتوانیم بحران را مدیریت کنیم. از شهر شروع کنیم و اجازه دهیم مدیریت بحران به صاحب اصلی آن شهرداری تهران باز گردد و عزمی جزم برای قرنطینه شهرها به ویژه تهران داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار