عضو شورای شهر تهران:

حقوق قانونی ایثارگران شهرداری تهران رعایت نمی‌شود

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با انتقاد از بی‌توجهی به قوانین در مورد کارکنان ایثارگر شهرداری تهران در مورد ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری هشدار داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حقوق قانونی ایثارگران شهرداری تهران رعایت نمی‌شود

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورا با با انتقاد از بی‌توجهی به قوانین در مورد کارکنان ایثارگر شهرداری تهران در مورد ادغام اداره کل ایثارگران شهرداری هشدار داد.

نظری با بیان اینکه دو تذکر دارد ادامه داد: اولین تذکر خطاب به هیات رییسه است. متاسفانه طرح اصلاحیه مصوبه افزایش ساعت کار کارشناسی کمیسیون‌ها و کمیته‌ها که همچنان تعین تکلیف نشده و من تقاضا دارم هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

او ادامه داد: تذکردوم در مورد شنیده‌ها و صحبت‌هایی است که در مورد ادغام اداره کل ایثارگران با بخش‌های دیگر در شهرداری تهران به گوش می‌رسد. حتما مستحضرید که اداره کل ایثارگران تنها مرجع ایثارگران شاغل در شهرداری تهران برای پیگیری امور خودشان هست اما متاسفانه به گوش می‌رسد که شهرداری تهران قصد ادغام این اداره کل را دارد.

حجت نظری افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد این بودیم که به حقوق قانونی ایثارگران آنطور که باید پرداخته نمی‌شود و شهرداری این حقوق را اعمال نمی‌کند، از جمله پست ستاره‌دار کارکنان شهرداری و مشخصا فرزندان شهید که با توجه به قانون نص صریح قانون ششم و پنجم توسعه کشور، همتراز با جانباز 50 درصد به بالا محسوب می‌شوند و باید پست ستاره‌دار برای آنها هم اعمال شود. اما در عمل این اقدام اجرا نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: متاسفانه اگر اداره کل ایثارگران درحوزه های دیگری ادغام شود قطعا اینطور پیگیری ها کمتر هم ظهور و بروز خواهد داشت. لذا باید از انجام چنین تصمیمی صرف نظر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار