شروع مراسم تشییع پیکر سردار حجازی در اصفهان؛

سرلشکر صفوی: ایرانی آزاد و مستقل خواهیم ساخت که برای تمام جهانیان الگو باشد

دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود و جوانان جبهه مقاومت این پرچم را در دست خواهند گرفت

تهران (پانا) - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود و جوانان جبهه مقاومت این پرچم را در دست خواهند گرفت.

کد مطلب: ۱۱۷۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سرلشکر صفوی: ایرانی آزاد و مستقل خواهیم ساخت که برای تمام جهانیان الگو باشد

به گزارش دفاع پرس، سردار سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید «سیدمحمد حسین‌زاده حجازی» که در دانشگاه پرواز هوانیروز استان اصفهان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: شهادت ناگهانی سردار حجازی، غمی بزرگ برای مردم است. این سردار شهید از یک تفکر استراتژیک برای دفاع از امنیت ملی کشور برخوردار بود و در سال‌های دفاع مقدس خوش درخشید و اخلاص او زبانزد همگان بود.

وی ادامه داد: ۲۳ هزار شهید اصفهان نماد هویت انقلاب اسلامی و ملت‌های تمدن ساز است. سرداران شهید اصفهان خالق تمدن نوین اسلامی در قرن حاضر هستند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: محصول دفاع مقدس تشکیل جبهه مقاومت است و نیروی قدس سپاه پاسداران و شهید حجازی وظیفه دفاع از ایران را در مقابل صهیونیست‌ها و داعش بر عهده داشتند و در شکست داعش نقش اساسی ایفا کردند.

سرلشکر صفوی بیان داشت: خون شهید حجازی و سلیمانی نقشه دشمنان منطقه را باطل کرد. شهید حجازی با سازماندهی بسیج ۲۰ میلیونی و قرارگاه سازندگی الگویی برای تمام مجاهدان راه خدا شد. درسی که ایشان به جبهه مقاومت آموختند این است که در برابر استکبار جهانی باید متکی به قدرت ملت‌های خودمان باشیم و خون شهیدان مظلوم افغانستان و عراق بعد از ۲۰ سال سبب اخراج آمریکایی‌ها از غرب آسیا خواهد شد.

وی اضافه کرد: به برکت صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و رهبری امام خامنه‌ای به یاری خدا، از وضعیت نامطلوب فعلی گذر خواهیم کرد و ایرانی آزاد و مستقل خواهیم ساخت که برای تمام جهانیان الگو باشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا متذکر شد: دشمنان بدانند که با شهادت حجازی‌ها پرچم مقاومت برافراشته‌تر می‌شود و جوانان جبهه مقاومت این پرچم را در دست خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار