بازدید استاندار از مراحل تولید فیلم کوتاه رسم عاشقی

رشت ( پانا) - استاندار گیلان از مراحل تولید فیلم کوتاه «رسم عاشقی» با موضوع تبیین شاخصه‌های برجسته زندگی شهید علی انصاری تنها استاندار شهید کشور، بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار از مراحل تولید فیلم کوتاه  رسم عاشقی

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع امروز با حضور در محل تصویربرداری فیلم کوتاه «رسم عاشقی» که به تبیین شاخصه‌های برجسته زندگی شهید انصاری می‌پردازد، از روند تهیه و تولید این فیلم بازید کرد.
وی در جریان این بازدید شهید انصاری را شهدای ممتاز و برجسته‌ای که عمر خود را در خدمت اسلام و ارزش‌های انسانی قرار داد، دانست و گفت: این شهید والامقام، ضمن درخشش در عرصه‌های علمی و مذهبی، همواره در راستای روشنگری و ارتقاء آگاهی‌های مردم، پیش‌قدم بود.
استاندار گفت: فرهنگ اصیل گیلان با ظرفیت‌های خوب و بالایی که دارد؛ می‌تواند موجب به تصویر کشیدن زوایای مختلف زندگی شخصیت‌های برجسته و اثرگذار استان باشد.
شهید مهندس علی انصاری که از مبارزان علیه رژیم منحوس پهلوی بود؛ پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ابتدا به معاونت استانداری خراسان و سپس به استانداری گیلان منصوب شد.
وی عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان نیز بود.
شهید انصاری پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، ساعت هفت بامداد در خیابان لاکانی رشت مورد هجوم ناجوانمردانه منافقان قرار گرفت و به مقام والای شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار