شهر پر است از مردمان خوب

تهران(پانا)- مدیر دبیرستان فرزانگان ۴ به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) در ایام ماه مبارک رمضان از کار پسندیده و پویش کمک مومنانه دانش آموزان با عنوان "نذر تنور" خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شهر پر است از مردمان خوب

در شهر و در همسایگی ما سفره هایی وجود دارند که محتاج پیش پا افتاده ترین و ساده ترین نیازها هستند. سنت حسنه و زیبا که در ماه رمضان نمود و نماد دارد، سنت "افطاری دادن" است که متاسفانه گاهی به سبب تجمل گرایی و ریخت و پاشهای بیهوده، این سنت نیکو و پسندیده، مورد غفلت واقع می شود.
اعظم پشمینه مدیر دبیرستان فرزانگان ۴ در گفت و گو با پانا گفت: خانواده فرزانگان ۴ با پویش کمک مومنانه تصمیم گرفتند که یک افطاری ساده و آسان که مهمترین اثر آن، ترویج فرهنگ روزه داری است برگزار کنند.
همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا و منع برگزاری مراسمات در دبیرستان، تصمیم گرفته شد جهت اطعام درشب میلاد مبارک کریم اهل بیت، در سفره های خالی شهر نانی بر سر سفره افطارشان گذاشته شود. لذا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اهداء مستقیم و بی واسطه افطاری در پانزدهم ماه رمضان از ابتدای ماه، با پویش کمک مومنانه، کمک های نقدی دانش آموزان، اولیا و همکاران جمع آوری شده تا بتوانیم، تنور یک نانوایی درشب میلاد مبارک امام حسن مجتبی خریداری و با کمک و همیاری خانواده فرزانگان ۴، به برکت نان رایگان، در سفره های افطار، کمکی به خانواده های کم بضاعت جامعه داشته باشیم و از فضیلت و پاداش افطاری دادن بهره مند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار