یاران شاهین طبع در ابتدای راه فینال لیگ برتر بسکتبال

گلستان(پانا)-تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین مسابقه فینال پنجگانه لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با پیروزی در مقابل مهرام تهران، گام اول رسیدن به جام قهرمانی را محکم برداشت.

کد مطلب: ۱۱۷۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
یاران شاهین طبع در ابتدای راه فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش ایرنا؛ تیم گرگان در کوارترهای اول و سوم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴ و ۲۴ بر ۲۱ به پیروزی رسید، در کوارتردوم با نتیجه ۱۴ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کرد و ۲ تیم در کوارتر چهارم به نتیجه ۲۱ بر ۲۱ دست یافتند.

یاران مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم شهرداری گرگان در ترکیب اولیه خود نوید رضایی‌فر، پری پتی، محمد جمشیدی، آلاده آمینو و مایکرستم‌پور در برابر شاگردان علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام تهران با ترکیب اولیه حامد حسین‌زاده، مهدی کامرانی، صمد نیک خواه ‌بهرامی، داجان‌میچل سامرز و مسعود سلیمانی قرار گرفتند.

در این مسابقه صمد نیکخواه‌بهرامی با کسب ۳۰ امتیاز و آلاده آمینو از تیم شهرداری گرگان با اثرگذاری ۳۱ به عنوان امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان میدان شناخته شد.

مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار خواهد شد و تیمی که سه پیروزی به دست آورد، قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

دومین مسابقه ۲ تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران، سه شنبه ۳۱ فروردین برگزار می‌شود.

لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به دلیل شیوع کرونا در تهران در حال برگزاری است.

در رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال کشور ۱۶ تیم حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار