داریوش ورناصری:

مدارس مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت» با کمک 4 استان معین در حال بازسازی است

تهران (پانا) - معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور که به منظور بازدید از روند بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده سی‌سخت به این شهرستان سفر کرده‌بود از واگذاری پروژه‌های بازسازی و تعمیرات اساسی مدارس آسیب‌دیده در زلزله به چهار استان معین جهت تسریع در آماده‌سازی این مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس مناطق زلزله‌زده «سی‌سخت» با کمک 4 استان معین در حال بازسازی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیران کل نوسازی چهار استان معین به منظور رسیدگی و حل مشکلات مدارس زلزله زده به شهر سی‌سخت سفر کردند.

داریوش ورناصری معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در زلزله 29 بهمن 1399 تعدادی از مدارسی که قدمت بیشتری داشته و از پیش در لیست مدارس تخریبی قرار داشتند دچار آسیب‌هایی شدند که باعث شد هفت فضای آموزشی که از احداث آنها بیش از 35 سال می‌گذرد، نیازمند بازسازی و تعداد شش فضای آموزشی نیز به تعمیرات اساسی نیاز داشته‌ باشند.

وی گفت: به دستور دکتر رخشانی‌مهر با تشکیل کارگروه ویژه‌ای برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام دادیم تا مشکلات مدارس زلزله شهر سی‌سخت را هر چه سریعتر برطرف نماییم.برای این منظور چهار استان معین انتخاب کردیم که پای کار بیایند و پروژه‌ها را تحویل بگیرند تا هر چه سریعتر فضای آموزشی شهر زلزله زده سی سخت آماده و پذیرای دانش آموزان شود.

معاون فنی و نظارت سازمان اظهار داشت: تیمی از استان‌هایی که جهت همکاری انتخاب شدند شامل آذربایجان‌شرقی، اصفهان، فارس و خوزستان است که همراه مدیران‌کل نوسازی مدارس خود وارد شهر سی‌سخت شدند تا از نزدیک خسارات را ببینند و مشکلات را بررسی کرده و پروژه‌ها را تحویل بگیرند.

ورناصری خاطرنشان کرد: هر کدام از استان‌ها دو الی سه پروژه را تحویل گرفتند تا کار خود را شروع کنند و با توجه به حجم عظیم برخی پروژه‌ها، تمام سعی و تلاشمان را داریم تا اینکه مدارس تعمیری را قبل از شروع فصل سرما و پروژه‌های بزرگتر را تا دهه مبارک فجر به اداره‌کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد تحویل دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار