برگزاری هر روز یک مسابقه قرآنی در ماه رمضان ویژه دانشجو معلمان

تهران (پانا) - مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان ویژه دانشجو معلمان سراسر کشور و به صورت روزانه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هر روز یک مسابقه قرآنی در ماه رمضان ویژه دانشجو معلمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، محمدی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با اعلام این خبر، گفت: دانشگاه فرهنگیان در حوزه قرآن و عترت جزو دانشگاه های برتر کشور است و این فعالیت ها در ماه مبارک رمضان به اوج خودش می رسد.

وی ضمن تاکید بر تاثیر برنامه های قرآنی در تربیت معلم کیفی تصریح کرد: محور برنامه ها در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی بر بستر قرآن و عترت نهادینه شده است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان صدها کرسی انس با قرآن در فضای مجازی توسط پردیس ها و مراکز این دانشگاه در حال انجام است، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی که از مدت‌ها قبل انجام شد طرحی تحت عنوان هر روز یک مسابقه قرآن برای دانشجویان سراسر کشور در بستر فضای مجازی طراحی و اجرا می شود.

محمدی افزود: مسابقات قرآنی مورد استقبال دانشجو معلمان قرار گرفته و به 14 نفر در همان روز به صورت نقدی جوایزی تقدیم می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادامه داد: محتوای این مسابقات آیات ۳۰ جز قرآن کریم که هر جزء متناسب با آن روز انتخاب و سوالات به صورت چهار جوابی در پیام رسان های بله، ایتا و اینستاگرام بارگذاری و علاقه‌مندان تا همان روز فرصت پاسخگویی دارند.

وی در پایان اظهار کرد: این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته و پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۵۰ درصد دانشجو معلمان در این مسابقات شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار