اجرای طرح همیار طبیعت دانش‌آموزی، با رویکرد آشتی با محیط زیست خواهد بود

تهران (پانا)- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت پیش‌نویس تفاهم‌نامه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اداره کل محیط زیست استان تهران تنظیم شد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح همیار طبیعت دانش‌آموزی، با رویکرد آشتی با محیط زیست خواهد بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو با بیان این خبر گفت: حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت یکی از اهداف مهم ساحت تربیت زیستی و بدنی دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین است.

او افزود: براین اساس ارتباط و تعامل دو سویه آموزش و پرورش با سازمان محیط زیست در جهت مشارکت و همکاری در برنامه‌ها و ایجاد بسترهای مناسب برای آموزش و تولید محتوا، افزایش سرانه فضای سبز مدارس با کمک و مساعدت سازمان محیط زیست و اجرای طرح‌های مختلف از جمله همیار طبیعت دانش‌آموزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهارلو تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفاظت از محیط زیست و نقش و تأثیر دانش‌آموزان در میان خانواده‌ها و بطن جامعه، ایجاد تغییر و نگرش و افزایش انگیزه و آشتی با محیط زیست برای اصلاح رابطه بهتر بین انسان و طبیعت ضرورتی انکارناپذیر است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: آموزش و پرورش با وجود سرمایه انسانی و فضاها و زیرساختهای مناسب، ظرفیت خوبی برای این همکاری و مشارکت دارد که با عقد این تفاهم نامه به استانداردهای جهانی درجهت توسعه پایدار دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار