برای اولین بار در کشور؛

کتابخانه تخصصی فرهنگیان راه اندازی می‌شود

تهران (پانا)‌- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه تخصصی فرهنگیان راه اندازی می‌شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛ سیدمجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر گفت: همزمان با برگزاری اولین جشنواره معلمان مولف و در جهت دستیابی به اندوخته‌های تجربی و تالیف شده در قالب کتاب تمامی همکاران مدارس، مراکز پرورشی و ادارات آموزش و پرورش، از تمام فرهنگیان مؤلف، مترجم و مصحّح کشور دعوت می‌شود تا آثار خود را که برای نخستین بار منتشر کرده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او ادامه داد: در این جشنواره از همگی معلمان خواسته شده تا دو نسخه از آثار تالیفی خود را که در یکی از زمینه‌های؛ علوم کامپیوتر، اطلاع رسانی و کلیات، فلسفه و روان‌شناسی، دین، علوم اجتماعی، زبان، علم، تکنولوژی، هنر و سرگرمی، ادبیات، تاریخ، جغرافیا و علوم وابسته است، به دبیرخانه جشنواره معلمان مولف واقع در کانون فرهنگی تربیتی سمیه شهرستان ری ارسال کنند.

هاشمی افزود: با توجه به قرار گرفتن در زیست بوم جدید امیدواریم بتوانیم با هم افزایی با اعضای شورای سیاست‌گذاری این جشنواره و همچنین سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران در ادامه راه، کتابخانه مجازی فرهنگیان را نیز ایجاد و تجهیز کنیم تا علاقمندان در سراسر کشور از این مرجع بعنوان یک بانک جامع و تخصصی فرهنگیان استفاده کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران ضمن دعوت از فرهنگیان مولف سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره اظهار کرد: در این جشنواره بعد از داوری آثار و اعلام اسامی برگزیدگان، به همه شرکت کنندگان این جشنواره گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار